Квартира в новобудові: приймаємо від забудовника

Дата створення 09.03.2017 23:22:31

Будинок, нарешті, зданий, заповітний ключ від квартири ось-ось опиниться в ваших руках ... Що можна вимагати від забудовника на етапі передачі квартири?

Приймання квартири в новобудові - довгоочікувана подія в житті будь-якого інвестора. Якщо пайовика влаштовує якість квартири і встановлених інженерних систем, він підписує акт приймання і отримує ключі. У разі наявності у новоспеченого власника претензій, їх потрібно пред'являти до підписання акта приймання-здачі приміщення, при цьому всі виявлені недоліки повинні бути зафіксовані на папері.

Недоробки та дефекти

Перед тим як підписати передавальний акт, акт приймання приміщення або інший документ про передачу квартири, потрібно уважно оглянути квартиру на наявність дефектів: перевірити видимі стики труб, встановлені радіатори опалення, якість установки віконних склопакетів і скління балконів, визначити, чи немає щілин і зазорів, встановлений утеплювач, оцінити рівність бетонних конструкцій, переконатися у відсутності тріщин в несучих стінах і перекриттях, а також перевірити роботу електрики, функціонування лічильників, як електричних, так і водних, переконатися, що лічильники підключені вірно і вважають саме те, що їм "належить ", звернути увагу на інженерні комунікації (водопровід, каналізація, вентиляція на кухні і в санвузлах).

Процедура приймання квартири з оздобленням - процес більш трудомісткий, квартира, що здається "під ключ", повинна бути повністю готовою до заселення. Потрібно оцінити якість укладання плитки в санвузлі і в "робочій зоні" на кухні, якість наклеєних шпалер і встановленої вхідних дверей. У деяких будинках може бути передбачено центральне кондиціонування, тому потрібно звернути увагу на якість цього обладнання і поцікавитися особливостями його функціонування.

Недоліки зафіксовані - що далі?

Якщо об'єкт пайового будівництва побудований з відступами від умов договору або з недоліками, які роблять її непридатною для передбаченого договором використання, пайовик має право вимагати від забудовника:

1) безоплатного усунення недоліків у розумний строк;

2) відповідного зменшення ціни договору;

3) відшкодування своїх витрат на усунення недоліків.

Слід враховувати, що протягом двох років після закінчення будівництва нового будинку дає усадку, яка може привести до деякої деформації стін і підлоги, а значить, не поспішайте робити дорогий ремонт. Гарантійний термін для об'єкта пайового будівництва становить п'ять років з моменту здачі будинку, гарантійний термін на технологічне та інженерне обладнання, що входить до складу переданого учасникам пайового будівництва об'єкту пайового будівництва, встановлюється договором і не може становити менше ніж три роки. Зазначені гарантійні строки обчислюються від дня підписання першого передавального акта або іншого документа про передачу об'єкту пайового будівництва. Однак забудовник не несе відповідальності за дефекти, що виникли внаслідок нормального зносу об'єкта пайового будівництва або його частин, а також внаслідок порушення обов'язкових вимог до процесу його експлуатації або внаслідок неналежного його ремонту, проведеного самим учасником пайового будівництва або залученими ним третіми особами, - доводити свої права в цьому випадку доведеться через суд.

Хороший забудовник, який дорожить своєю репутацією, буде якомога більше старатися зробити все належним чином, щоб до нього залишалося мінімум питань, а найголовніше він буде зацікавленим в хороших відгуках і рекламі конкретної будівельної фірми.

Коментарі

Список коментарів порожній

Залиште свій коментар